28 листопада на базі ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей» відбулося планове засідання обласної фахової секції інженерно-педагогічних працівників професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» аграрних ПТНЗ Хмельницької області з питань підготовки орного агрегату ПТНЗ до роботи.
Професійно-технічні навчальні заклади аграрного профілю Хмельниччини перебувають у постійному пошуку нових технологій та інновацій при підготовці кваліфікованих робітників для агропромислового сектору регіону, підтримують тісні зв’язки з виробництвом з метою підвищення компетентності інженерно-педагогічних працівників, набуття знань і навичок роботи за новими технологіями на сучасних вітчизняних та іноземного виробництва тракторах, сільськогосподарських машинах. Науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації у Хмельницькій області протягом року проведено серію семінарів та інших заходів щодо покращення стану підготовки кваліфікованих робітників та навчання інженерно-педагогічних працівників методиці та організації підготовки машинно-тракторних агрегатів до роботи. Сьогодні максимально використовуються можливості навчальних господарств ПТНЗ та наявна сільськогосподарська техніка МТП ліцеїв, активізується співпраця з агропідприємствами. Це дає можливість підвищити якість знань і навичок майбутніх висококваліфікованих робітників.
В роботі секції взяли участь 32 інженерно-педагогічні працівники з 12 аграрних навчальних закладів Хмельницької області, які ведуть підготовку кваліфікованих робітників з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».
Розпочав роботу фахової секції заступник директора ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей» О.В. Боровик, який наголосив на актуальності питань професійної підготовки та необхідності виялення і вирішення проблемних питань ліцею.
Методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області М.П. Стасюк довів до відома учасників семінару нормативно-правові положення щодо забезпечення підготовки кваліфікованих робітників з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», вказав на завдання колективу навчального закладу з удосконалення навчально-виробничого процесу при підготовці в умовах ліцею кваліфікованих робітників професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», наголосив на питанні впровадження новітніх передових технологій у навчально-виробничий процес, створення наочних сучасних засобів навчання.
Учасники засідання обмінялися досвідом роботи з питань організації виробничого навчання, ознайомились із матеріально-технічною базою навчального закладу та методичними доробками інженерно-педагогічних працівників. Було вироблено ряд рекомендацій з удосконалення якості виробничого навчання, поліпшення матеріально-технічної бази, створення належних робочих місць, впровадження інноваційних технологій теоретичного і професійно-практичного навчання, залучення сільськогосподарської техніки корпорацій та агрофірм для проведення занять з виробничого навчання та виробничої практики.
Немає коментарів:
Дописати коментар